Opis modelu

Furgon

Furgon składa się z wygodnej, przestronnej, trzymiejscowej kabiny, oddzielonej od pomieszczenia ładunkowego pełną ścianą z oknem lub bez. Przedział ładunkowy posiada pełne, przesuwane drzwi boczne (prawe) oraz tylne drzwi dwuskrzydłowe (bez okien), umożliwiające wygodny załadunek i wyładunek towarów. Na bazie tego modelu powstają specjalistyczne wersje dla m. in. wojska, policji, straży pożarnej, poczty itp.

Kombi

Odmiana kombi przeznaczona jest do przewozu 5 osób i ładunku. Przedział pasażerski jest oddzielony od przedziału towarowego ścianką działową z przesuwną częścią, co umożliwia dostęp do ładunku bez wychodzenia z pojazdu. Samochód posiada przesuwane prawe drzwi boczne z oknem oraz drzwi tylne, dwuskrzydłowe.

Zabudowa kontenerowa

Model z zabudową kontenerową może posiadać kilka odmian:

  • bez izolacji cieplnej, do przewozu towarów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych,
  • z izolacją cieplną, do transportu głównie artykułów spożywczych w stanie schłodzonym,
  • z agregatem chłodniczym (chłodnia).

Skrzynia

W modelu skrzyniowym obszerna skrzynia ładunkowa daje możliwość wygodnego przewozu nawet dużych ładunków. Opuszczone boki i tył skrzyni ułatwiają wygodny dostęp do towarów. Konstrukcja pozwala na zmechanizowanie prac przy załadunku i wyładunku. Jest możliwość zainstalowania opończy zwykłej i celnej.

Nowy Honker Bus

Obecnie firma pracuje nad dwoma modelami busów do przewozu 22 osób. Pierwszy projekt znajduje się na etapie budowy prototypu. Przewiduje się zastosowanie jako jednostki napędowej silnik Andoria ADCR o mocy zwiększonej do 150 KM. Drugi model, o zwiększonej kubaturze oraz oddzielnym wejściem dla pasażerów jest w fazie koncepcyjnej. Oba modele będą nowoczesne, mają spełniać współczesne wymagania dotyczące bezpieczeństwa i komfortu jazdy.

tl_files/honker/Galerie/Cargo/nowy honker bus 2c LD.jpg

tl_files/honker/Galerie/Cargo/nowy honker bus 3a LD.jpg